مشاوره مناسب آنتی بیوتیک ها برای بیماران کلیوی چیست
نوشته شده توسط : Andy

مشاوره مناسب آنتی بیوتیک ها برای بیماران کلیوی چیست

آنتی بیوتیک ها سلامتی ما را حفظ می کنند، اما برخی مطالعات نشان داده اند که استفاده نادرست از آنتی بیوتیک ها می تواند باعث نارسایی کلیه شود. بیایید آن را با هم کشف کنیم. بیش از دوز آنتی بیوتیک باعث نارسایی کلیه می شود
سرماخوردگی، روده های شل و غیره می تواند بسیاری از مردم از آنتی بیوتیک ها استفاده کنند، اما اکثر مردم نمی دانند که استفاده نادرست از آنتی بیوتیک ها نیز "تشدید مرگ" است، بنابراین نباید آن را دست کم گرفت. بنابراین، آیا آنتی بیوتیک ها باعث نارسایی کلیه می شوند؟ ..
پس از تحقیق، میزان مرگ و میر ناشی از عفونت باکتریایی قبل از آنتی بیوتیک ها بسیار زیاد بود. پس از کشف آنتی بیوتیک ها، میزان مرگ و میر ناشی از عفونت باکتری ها همچنان کاهش می یابد. با این حال، از دهه 1980، میزان مرگ و میر از عفونت باکتریایی به تدریج افزایش یافته است، به ویژه در ده سال گذشته. یک نظرسنجی ملی نشان می دهد که میزان مقاومت دارویی به 70٪ رسیده است، آنچه که ترسناک است، مقاومت چند دارویی و مقاومت کلی است.
هرچه جدیت سوء مصرف آنتی بیوتیک ها باشد، سخت تر آن است که توسعه یابد. هرچقدر طول بکشد، باکتریهای مقاوم در برابر دارو سریعتر از آنتی بیوتیک های جدید رشد خواهند کرد. در دراز مدت، پس از عصر داروهای ضد باکتری - بیماری و داروهای موجود وجود خواهد داشت. بنابراین، هر کس باید در مورد استفاده از آنتی بیوتیک ها، به خصوص برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، احتیاط شود. برای بیماران کلیوی اغلب بیماری سرد و یا سایر بیماری ها را می گیرند و سپس به آنتی بیوتیک ها برای از بین بردن التهاب و مقاومت در برابر ویروس و باکتری نیاز دارند، اما به عنوان زمان بیماری های بیشتر و بیشتر می تواند توسط آنتی بیوتیک ها کنترل نشود و منجر به عوارض جانبی بیشتری نسبت به بیماران شود، بنابراین من پیشنهاد می کنم بیماران کلیوی بهتر از درمان طبیعی برای جلوگیری از عوارض جانبی و بهبود اثر درمان، کارشناسان کلیه در پکن بیمارستان Tongshantang پزشکی سنتی چینی آن را برای سالها تحقیق کرده است و به بیماران کلیوی بیشتر کمک کرده است، اگر شما علاقه مند به آن لطفا با ما از طریق پیام زیر تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
 
 
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: